Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін усіх наших товарів відповідно до вимог законодавства. Терміни повернення: Повернення можливе протягом 14 днів після отримання клієнтом товару (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів оплачується покупцем чи компанією, залежно від причин повернення. Як відбувається повернення товару та отримання коштів назад клієнту? 1) Клієнт відправляє товар на наші дані (зазначені менеджером по телефону) та надає свої реквізити для повернення коштів. 2) Після того, як товар приходить до нас на пошту, ми його забираємо. 3) Щойно кур'єр забрав повернення з пошти, то протягом 3х робочих днів ми перераховуємо кошти клієнту з його банківські реквізити. Поверненню та обміну не підлягають товари належної якості, поставлені на індивідуальне замовлення (на замовлення) або підібрані самостійно Покупцем, у тому числі за невірно зазначеними технічними характеристиками. Відмова постачальника за одним або декількома найменуваннями виконаного замовлення не буде підставою для відмови покупця від інших позицій на це замовлення.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.